Barbecue avond 2017

Vrijdag 7 juli was het prachtig weer en dus ook barbecue party time bij Odysseus.
Donderdag 6 juli had het nog even lekker geregend en daardoor kon de tuin vrijdagmorgen nog even door Hans worden bijgewerkt en lag er dus ook netjes bij.
De container is weer opgeruimd zodat we overal goed bij kunnen en dat is wel handig als je de kantine moet inrichten voor 33 leden met aanhang die komen eten. Donderdagavond hebben Rinus en Hans de kantine zoals altijd ingericht en het ziet er weer tiptop uit.

Uiteraard heeft Rinus de afgelopen weken alle aanbiedingen in de lokale supermarkten afgelopen en worden vrijdagmorgen de salades weer gemaakt. Ze zien er prachtig uit. Marja van der Zande maakt ook nog twee vegetarische salades dus we kunnen weer lekker eten. Charles is er vrijdag ook al om 16.30 uur om de party tent op te zetten en de barbecue alvast op te stoken. Rinus maakt de welkomst cocktails en maakt het voorgerecht. De tap wordt aangesloten en we hebben dus ook weer lekker koel tapbier beschikbaar.

Om 17.30 staat alles klaar en de eerste gasten komen al binnen.  Het is mooi weer en de groep verdeeld zich over het buitenterrein en de kantine. Na de cocktail en het voorgerecht wordt het buffet geopend en kunnen de eerste gerechten van de barbecue worden genuttigd.

Leuk om te vermelden!?!?
Jolanda en opa Kees zijn er ook.
Het is voorlopig voor Jolanda de laatste keer omdat zij stopt met schieten vanwege haar studie en het wonen op kamers.
Wellicht dat zij later weer lid wordt.
Opa Kees komt nog wel een keer langs voor een bakkie koffie.
Bryan zijn vriendin Tara meeneemt en vader René niet meer mee mag.
Henk en Hetty van Gurp er niet zijn omdat ze dit weekend 25 jaar zijn getrouwd; proficiat.
De salades weer nagenoeg op zijn.
Er nog veel stokbrood over is.
Het tapbier weer op is.
Het iedereen weer lekker heeft gesmaakt.

Charles, Rinus en Hans zaterdagmorgen om 8.30 uur alweer aanwezig waren om de kantine op te ruimen.
We nu lekker gaan genieten van de mooie zomeravonden in onze eigen tuin.
We op dinsdag 15 augustus weer gaan trainen.

Groeten Hans Schram